Kom og hyg med badminton
Så er der åbnet op for tilmelding til arrangement den 30. maj
Billetter
Billetter
Her kan man tilmelde sig for 150 kr per person. Man tilmelder alle dem man vil have med på en gang. Det er inkl spisning og turnering. Man behøves ikke spille, men hvis man har lyst, så skal man lige ind og tilmelde sig her:
Her kan man tilmelde sig med og uden makker. Vi håber at man har lyst til at tage sin søster, mor, bedstefar eller andet familie med som makker.
Husk at man skal have indendørs sko på. Vi har ketchere som kan lånes hvis man ikke har selv.
Bemærk begrænsning på 80 personer i alt.

